Aurinkoisena, raikkaana ja kauniina kevätpäivänä oli pp-kerhon vuoro, tällä kertaa Ruotilassa myllytuvalla. Paikalle oli saapunut mukavasti porukkaa, ensin kuultiin Veijon tervehdykset ja ajankohtaiset kuulumiset olevista ja tulevista asioista ja tapahtumista. Kahviteltiin toki sitä ennen. Paula Vakkari lausui kauniisti runoja, yhdessä laulettiin pari reipasta laulua, tarinoitiin ja lopuksi oli arpajaiset. Onnea voittajille!