Yhdistyksemme toukosiunaus suoritettiin Inkeroisissa erittäin kauniina kevätpäivänä, ilmakin oli lämmennyt edellispäivistä oikein mukavaksi.
Pappi Paula Hagel suoritti siunauksen ja Rauno Tenhamo kylvön. Inkeroisten yhtenäiskoulusta oli 44 lasta kahden opettajan kanssa paikalla yhdistyksemme jäsenten lisäksi.
Siunauksen jälkeen lapsille oli mehua, jäätelöä, piparkakkuja. Isommat nauttivat kuumat kahvit pullan kanssa. Lopuksi halukkaille oli vielä jäätelötkin kun lapset olivat ensin saaneet. Tämähän ilahdutti suuresti joitakin henkilöitä!
Eri viljalajeihinkin pääsi tutustumaan, lapsia selvästi kiinnosti nähdä oikeita viljanjyviä.
Siitä sitten lapset lähtivät opettajien johdolla ”verstaalle” kuten toinen opettajista humoristisesti sanoi. Me pakkasimme tavarat ja lähdimme myös hiljakseen pois paikalta.